Potain

Najlepsze teksty w tej części sieci

Jaki przekaz marketingowy można zawrzeć na słodyczach?

cukierki reklamowe

Słodycze reklamowe to nadal niezbyt doceniany sposób na promowanie twojej działalności. Może się to oczywiście wiązać z ceną przygotowania takiej usługi, w końcu zwykłe ulotki są znacznie tańsze, jednak warto pamiętać, że skojarzenie loga twojej formy z chwila słodkiej przyjemności może być znacznie skuteczniejsze niż zerknięcie na jedna z wielu ulotek, które każdy z nas codziennie otrzymuje.

Warto się zastanowić nad zamówieniem takiego słodkiego poczęstunku, bez względu na to, czy prowadzisz firmę zajmując się usługami, czy te sklep, zarówno stacjonarny, jak i internetowy.

Cukierki reklamowe – gdzie można je znaleźć?

Najczęściej spotykamy taka formę reklamy w sklepach stacjonarnych oraz zakładach typu fryzjer czy kosmetyczka. Mała miseczka z cukierkami w papierkach o pastelowych kolorach znajduje się najczęściej przy kasie, tak żeby każdy, kto skorzystać z usługi mógł się poczęstować. Jest to jednak moment, w którym każdy z nas myśli już o następnym zadaniu i planuje, gdzie teraz pójdzie. Nie myślimy wiec o tym, żeby zabrać w dalsza drogę słodki poczęstunek.

Znacznie lepiej sprawdzają się cukierki reklamowe w kolorowych i wesołych papierkach z logo twojej firmy i ciekawym hasłem, które znajdują się na przykład na stoliku kawowym obok kanapy, na której można poczekać czy usiąść i przemyśleć zakupy. Wówczas znacznie chętniej sięgamy po taką słodką formę reklamy i jesteśmy bardziej skłonni sprawdzić każdy szczegół. Innym sposobem na zwrócenie uwagi klienta jest dołączenie cukierka z twoim logo do paragonu czy zamówienia ze sklepu internetowego. Wówczas, gdy mamy opłacić posiłek i dokładnie obejrzeć nowy zakup możemy sobie pozwolić na poświecenie chwili czasu na chwilę słodkiej przyjemności.

Z tego też powodu warto również poświęcić więcej czasu na zaprojektowanie opakowania. Wbrew pozorom ten mały papierek może zdecydować o tym, czy zostaniesz zapamiętany. Dlatego też nie warto decydować się na delikatne kolory, szczególnie pastelowe odcienie, chyba, że zostały one już wykorzystane do stworzenia logo twojej firmy.

Lepiej postawić na intensywne i wyraźne wzory, które przyciągną oko twoich klientów, zarówno tych którzy już skorzystali z usług, jak i tych potencjalnych. Warto oprócz loga umieścić na nim również jakieś krótkie, ale chwytliwe hasło reklamowe, albo też pytanie wprawiające w zastanowienie. Wówczas łatwiej będzie skojarzyć twoja formę z chwilami słodkiej przyjemności. Warto również wiedzieć, że najczęściej w takiej reklamie wykorzystywane są cukierki takie jak krówki.